I SUCK

Haley har varit otroligt kreativ och duktig idag, något konstigt måste ha hänt i skolan. När hon och Jillian kom hem idag så fick dom för sig att börja städa uppe i ett rum på övervåningen som inte städerskorna städar just för att det nästan aldrig används.. förutom när vi tränar på löpbandet som också står där. Sen lite senare så börjar tjejerna rita och sitta och komma på historier. Tillslut kom Haley på idén att göra en bok.. så dom sätter sig och börjar skriva en bok.. och den var faktiskt riktigt bra. Och dom ska inte bara göra en bok.. utan en hel bokserie. Haha.. dom är riktigt seriösa också för Jillian ringde nyss när hon precis hade kommit hem och berättade att hon hade frågat hennes mamma om hon kunde publicera boken åt dom just för att hennes mamma skriver böcker. Så där satt tjejerna i telefon och smidde deras bokplaner.
Sen när jag nyss tog ett bad med Haley så börjar hon beatboxa, hon var väl ingen mästare direkt men endååå.

En annan rolig sak som hände idag var när vi satt i köket och dom ritade, Danielle satt vid matbordet också och Lynne höll på med mat. Jag hade stått och retat Haley ett tag med min underbara sång... sjungt med radion dvs. Och till slut skriker hon en tionde gång att jag ska vara tyst och sen börjar hon gråta. PÅ RIKTIGT. Lynne frågar vad det är med henne och så skriker hon; BUT SHE'S SO BAD! och så börjar hon gråta lite mer.. sen börjar alla asgarva. hahaha

Kommentarer
Postat av: alin

hahahaaa, ja skulle ocksa grata om ja va hon

2009-01-28 @ 03:19:17
Postat av: Liselott

hahaha, TYST! va på min sida!

2009-01-28 @ 03:44:12
Postat av: mamma

Jag håller på dig ..även fast jag vet hur du låter ibland. Ring mig innan du sticker till Canada.

Puss på dig

2009-01-28 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0