Helgen i bilder


Tess och jag kom till NYC 10.30 am

Vi går runt lite i Central Park innan vi ska möta några vänner..


Vi tänkte åka skridskor, men det var för mycket folk..

Så vi mötte upp Anders och hans kompis och gick på The Metropolitan museum of art

Här sitter Will Smith och fiskar i I am Legend..




Efter museumet så gick vi till Big Daddy's och åt, såg ut som ett riktigt diner taget ur Grease!


På kvällen mötte vi upp Linda och Emma som vi senare åkte hem till.. vi hyrde två jättedåliga skräckfilmer.

Dagen efter så åkte vi till Svenska Kyrkan i NYC. Jag har aldrig tidigare köpt en Turkisk peppar-påse för 60 spänn, men det vare värt ;)

Vi såg The naked cowboy på Times Square. Han måste frusit stackarn...

Sen tog vi tuben ner till mysiga West Village (där bl.a Carrie i SATC har sin lägenhet)

Bland alla mysiga restauranger hittade vi en restaurang som lät väldigt svensk

Sen så avslutade vi med en jättegod lunch på SushiSamba!

Kommentarer
Postat av: Borre

Hejsan! God fortsättning! du ser ut o ha d bra, här har d varit kallt! nästan 20minus inatt, Brrr vi får hoppas att d inte blir kallare nu. Ha d Bäst o va rädd om dej! Kram

2009-01-05 @ 18:14:14
Postat av: Mamma

Åhhh...vilken fin bild du tog på mig i min finaste kjol och halsband. Mys hela helgen förstår jag ..nu längtar jag oxå tillbaks dit. Vill gå runt o bara vara där o inte springa i affärer.

Puss på dig

2009-01-05 @ 19:57:07
Postat av: Liselott

haha, ja vet.. jag tänkte på dig när jag såg statyn ;)

2009-01-05 @ 20:25:11
URL: http://lifeinboston.blogg.se/
Postat av: elyn

va mysigt!! ja önskar ja också va där..

2009-01-06 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0