Då var det läggdags igen..

Den här dagen har känts så lång.. så här långa brukar inte dagarna kännas. Ikväll har allefall jag och Tess varit på Truly Yoghurt och köpt glass, cake batter ice cream.. så underbart gott! Sen har vi legat och kollat igenom alla style by mats på 1000apor som Tess inte sett tidigare. Ifall ni inte har sett dom så gör det nu!

Nu längtar jag allefall till helgen.. jag och Elin ska gå på bio och mysa med massa mat på fredag, sen åker alla iväg till New Hampshire igen så jag är ensa-a-a-a-am. Feeest!!, tänker ni säkert då, men nej. Jag är en ansvarsfull person som aldrig skulle göra något jag inte får. Nästan aldrig..

Imorn ska jag åka iväg och börja fixa med en liten grej.. surprise, surprise! Så jag längtar!
Sleep tight, ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh va snyggt det blev med lugg. Kanon.

Hmmm...ansvarsfull...ja du kanske har vuxit till dig lite over there..jag kan påminna dig lite om några fester i Jkpg om du glömt dem ...hihi. Men baby det va sååå länge sen o då var du liten flicka.

Ps: Glöm inte bort Linda 11 jan. Pusssss

2009-01-08 @ 07:58:42
Postat av: Sui

LOVE STYLE BY MATS-MATS!

2009-01-08 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0