Canada here we cooome!

Har helt totalt glömt bort bloggen idag! Men bättre sent än aldrig säger man väl ;)
Idag har jag hängt lite med Therese.. vi åkte och gjorde lite viktiga saker, typ bankgrejer och postgrejer å sånt där som viktiga människor måste göra. Vid halv ett åkte jag och Teresa till YAMA och åt lunch.. suuuushi, yum. Sen jobbade jag i två timmar, fixade och packade lite till imorn och nu har jag precis kommit hem från Roche Bros där jag har köpt mat och tidningar till resan! Imorn ska nämligen jag och Elin göra Quebecs gator osäkra.. men fan, 11 timmars bussresa, INTE KUL!

Nu, Stolthet och fördom!


Kommentarer
Postat av: Bella

Den filmen (& boken -men antar att du inte läser så mkt ;)) är bäst bäst bäst!

2009-01-30 @ 17:28:26
Postat av: Anonym

HA SÅ JÄVLA KUL !! passa på att festa när vi kan era smågliin ;);)



ring när du är hemma! PUSSS <3<3

2009-01-30 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0