byebye

Just nu sitter jag och myser i fåtöljen i vardagsrummet. Skönare fåtölj får man leta efter! Har precis kollat på Simpsons the movie, den var mycket roligare nu än första gangen jag såg den. 
Idag har jag tränat.. samtidigt kollade jag på step brothers, har ni inte sett den filmen så kolla på den nu, det är den mest genialiska film som någonsin gjorts! Tog en sväng förbi Starbucks och se hej till big D... sen har det inte hänt så mycket mer.

Jag orkar inte skriva mer idag.. jag känner mig så tom. 



Längtar till april..

Kommentarer
Postat av: marre

jag längtar också till april!!!!!!!!!



MARRREEEEEE

2009-01-22 @ 16:54:56
Postat av: CCCCCC

JAG MEEEEEEED!

2009-01-22 @ 19:27:47
Postat av: kusse veronica

kan du hjälpa mig med min blogg?

2009-01-26 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0