Back in school..

Klockan ringde tiiiiidigt imorse.. hatar det där jävla alarmljudet. Vid kvart i nio var Elin och jag klara att åka till Massbay College för att ha våran första lektion. Det var faktiskt helt okej.. kändes inte som 5 timmar. 90% av tjejerna där tyskar.. inte alls förvånad då dom flesta au pairer är tyskar.
När vi kom hem igen så möttes vi utav Bah som var här och släppte ut Chaz, så när det redan var gjort så satte vi oss snabbt i bilen igen och gasade iväg till IKEA. Vi köpte massa godis, bullar och.... FISKBULLAR I HUMMERSÅS! Så jeevla gott. Fick t.o.m en amerikan som stog där att köpa en burk ;)
Nu har vi allefall kommit hem igen, så vi har dragit på oss mjukiskläder och sitter med varsin dator framför tvn. Ikväll blir det sushi eller nått annat gott.. har inte bestämt mig än vad jag är sugen på. Ha en mysig helg, toooodels! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha..Lisa o fiskbullar det är grejer det o speciellt de i hummersås..eller?? Svälter gör du inte har jag förtått. Åhhh vad jag längtar efter dig.

Pussar från din mamma

2009-01-24 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0