Yuuuum

ååh.. kom precis hem från världens godaste middag. Var ute och åt med Lynne, Haley, Jillian, Jillian's mamma Susan och hennes syster Lauren. Var på en asball restaurang i Newton som heter Bokx 109. Restaurangen ligger inne i ett rätt så nybyggt hotell där och maten var uunderbar. Vi beställde in massa olika förrätter, jätteräkor, bläckfisk, olika sorters french fries och lite annat gott. Till förrätt tog jag pilgrimsmusslor som var jäättegoda och till efterrätt tog jag "Leather and lace" som var en jättegod chokladpralin-glass med hallon på sidan. Så sjuukt gott. Samtidigt som efterrätterna så kom dom in med sockervadd i skålar som man fick gratis och ställde mitt på bordet, haha.. lite kul. Maten var verkligen femstjärnig.. typ sån mat som man får på riktigt fina ställen men restaurangen var mer loungeaktig vilket gjorde det bättre... finns ju inget värre än stela tråkiga vita duken restauranger. Kanske inget ställe jag själv skulle gå till med min ekonomi som den ser ut just nu, då bara min mat säkert gick på 50-60 dollar, men när någon annan betalar så ere lungt ;p

Nu ska jag börja tänka på vad jag ska ha på mig i heeelgen! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en riktigt trevlig helg.

Kram

2009-02-20 @ 05:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0