Vill ha heeeelg nu

Helluuu!
Har precis varit och hämtat tjejerna som har varit hos Jillian hela dagen, så nu ville dom byta hus och är här. Har åkt runt lite idag, varit i natick mall, shoppers world och wellesley center.. har letat som en galning efter en jacka. Vill ha en liten svart sak som jag vet exakt hur den ser ut i huvudet, men inte fasiken hittar man saker när man väl letar efter nått. Men jag kom hem med lite armband istället från Forever 21. Imorn försvinner jag ju iväg, känns sjukt skönt att åka ngnstans igen.. det räcker med att vara här hemma två helger så dör man och vill iväg. Nu ska jag gå och bestämma vad jag ska ha med mig i helgen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0