Vår?

Vaknade upp idag av en Haley som kom och la sig breve mig. Hon hade precis kommit från Jillian där hon hade sovit över.
Gick upp, åt lite frukost och Jim säger att jag ska gå ut och känna på den bitande kylan. Yes, ännu en kall day.. va kul.. MEN NEEEEE, det var sjuuukt varmt ute!! Så varmt så man kan gå i skinnjacka! Så det gjorde jag idag! Vi skulle åka iväg till klubben och simma, Jim skulle spela lite squash och jag, Haley och hennes kompis Abbi stannade vid poolen och simmade och badade jacuzzi. Hur trevligt som helst.. hade glömt bort hur skönt det var att simma. Ska försöka hänga med varje gång dom åker dit! Boston var hur fint som helst idag.. solen sken och det var precis som vintern var borta bara för en dag. Vi körde förbi deras gamla lägenhet och Jim visade mig några andra fina ställen. Ifall det är fint väder i veckan ska jag åka in igen.. Jim tyckte det var konstigt att jag aldrig hade tagit bilen och åkt in till Cambridge eller nått.. men jag trodde ju inte att jag fick ta bilen dit eftersom Lucie hade sagt att hon inte fick åka in till stan, men tydligen får jag det :p

University Club of Boston


Dom har jättefräsh hall med pool, jacuzzi och bastu. Sen i omklädningsrummen har dom en lounge med tv, dricka och snacks. Skulle kunna spendera hela dagen där! Dom har gym och massa löpband också. Men dom inriktar sig mest på squash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0