Liselott, 19 år

Kul att du har hittat hit!
Jag är en tjej som heter Liselott på 19 jordsnurr (snart 20).
Jag söker en tjej/kille i alla åldrar (helst mellan 13 och 16) som jag kan prata med på MSN. Mina intressen är djur, vänner, datorn, hästar, Avril Lavigne, sjunga, rita, åka spark och att läsa riktigt långa böcker. Jag vill helst att du ska ha samma intressen så vi har något att prata om, men det är inget måste.
Hoppas att få höra från någon! Jag lovar att svara alla som skriver. Vässa pennan och skriv till [email protected] (asså adda)

(ps. är det någon som heter singel_kille som addar dig på msn och säger att han sett dig radera honom han är elak och konstig)


Här är jag, kanske inte så bra bild.. jag var lite förkyld när bilden togs.

Kommentarer
Postat av: mamma

men va är detta...har du inte tillräckligt med kompisar---läsa böcker,hästar hihi inte riktigt Lisa.

MEN GUMMAN du har magrat



Puss

2009-02-03 @ 22:22:33
Postat av: madde

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



har du tråååkigt ellööööööör????????

2009-02-04 @ 00:16:50
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: Liselott

nej mamma, jag har inte magrat!

ja madde, jag har det trååååkigt! kom och rädda mig!

2009-02-04 @ 00:39:53
Postat av: tess

Haha! vadå uttråkad!

2009-02-04 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0