Onsdag

Hallå alla min läsare där ute, sisådär 325.000 är jag uppe i nu.. känns kul ;) haaaaaa
Idag vaknade jag rätt sent, så jag kom upp vid elva och käka lite frukost. Jag ringde Tess som sa att hon skulle vara lite ledig på dagen då ena hennes barn skulle till sjukhuset. Men en timma senare precis när hon hade kommit innanför dörren hos mig så ringer hennes värdmamma och säger att dom kommer om 10 min och att hon måste jobba.. så där rök våran playdate. Jag som var sååå glad över att någon hade ledigt.. alla jobbar den här veckan när alla barnen har lov.
Men jag tog på mig kläder och började promenara mot Wellesley center för jag tänkte gå dit och fixa mina naglar.. men istället så slank jag in i en affär där jag köpte en present till underbara Madde som fyllde 22 i förrgååår... grattiisgrattiiiis. Så jag har suttit och fixat med hennes present nu i några timmar, det blev sååå fiint ;) Ska snart boka biljetter till NY tänkte jag.. men jag brukar altid göra det samma dag ifall det skulle hända något som gör att jag inte kommer iväg. Dom har ingen begränsning på hur många biljetter dom säljer så därför kan man boka och vara säker att man kommer med bara någon timme innan.

Tooodels

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur vet du att det är så många??



Kram

2009-02-18 @ 22:14:02
Postat av: Liselott

men jag har inte 325000 läsare! Ifall jag hade det skulle jag varit rik nu! haha

2009-02-19 @ 00:18:14
Postat av: madde

Åh du är så guulllllig :D SES IMOOORN!!!!!!!!!!!!!!!!!



<3<3<3<3

2009-02-19 @ 19:08:50
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0