Sunny tuesday

Nu sitter jag hemma hos Elin och myser i soffan framför tvn. Hon leker hemmafru och fixar te till mig. Dom har lite svenska matgrejer här som jag självklart redan smakat på, det var det första jag gjorde när jag kom in genom dörren! Kaviar, rääääkost, lingonsylt, Marabou och daaaim!!
Har pratat med Madde och Jag, Madde och Elin åker förhoppningsvis till Cali i sommar, rättare sagt 7 Juli, på en roadtrip. San Francisco - San Diego!  Hur underbart är inte deeet.. fast då krävs det ijuförsig att jag stannar kvar här och inte åker hem. Även fast roadtrip lockar mycket så är det så mycket hemma som lockar också.. typ flytta hemifrån och ha råd med saker till en blivande lägenhet.

Fan att man inte är svinrik!


Kommentarer
Postat av: mamma

ja du gumman...svinrik.. det är du redan på erfarenhet..sen kan du ju alltid gifta dig rikt.

2009-02-25 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0