Sjukonsdag

Fan jag orkar verkligen inte bli sjuk nu. Vaknade inatt av att jag hade jätteont i huvudet. Sen så känner jag nån skum känsla i halsen så jag var tvungen att gå och spy . Sen försöker jag sova igen men jag kan inte ligga stilla pga värken så jag går upp och tar två advil som jag hade i väskan som tur var.. och efter lite tv-tittande slocknar jag. Jag mår bättre nu men jag känner fortfarande lite huvudvärk och väldigt hängig.. kul, jag blir sängliggandes hela dagen, verkligen jättekul. Nu ska jag kolla på What Happens in Vegas och tycka synd om mig själv! Tur att jag inte behöver jobba allefall...

Någon som kanske vill komma med lite choklad?

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman. Kolla in www.ha.ax. Kan vara riktigt kul o plugga på Åland. Krya på dig. Puss puss

2009-02-04 @ 19:10:57
Postat av: Tess

Stackars dig!

Jag känner mig träffad av det där med chokladen :P ska jag komma över eller?

2009-02-04 @ 20:18:02
Postat av: Liselott

haha.. nejdå hjärtat, det behöver du inte :) Jag börjar må bättre nu men mamma har skrämt mig med influensa och att man mår lite småkrassligt i början. JÄTTEKUL!

2009-02-04 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0