Poker Face

Den här helgen kommer nog bli rätt lugn. Elin kommer hit ikväll.. vet bara inte när. Hon ska ha the big talk med hennes familj idag och berätta att hon vill byta familj!
Imorn blir det lektion igen, ser verkligen inte fram emot det. Usch, skulle valt något roligare att plugga! Men den här kursen var ju skön för det bara var tre lektioner!!

Idag tänkte jag vara duktig och gå upp lite tidigare, så jag satte klockan på nio. Men det måste vara något fel på mig.. jag kom verkligen inte upp! Jag låg och snoozade men sen stängde jag av den med och somnade om igen. Jag tror det är svårt att kanske gå upp när man vet att man inte har något att göra endå. Jag vaknade allefall inte så sent, tror Elin ringde någon gång vid halv elva. Så det var bra.. gick upp och tränade och åt frukost! Under dagen har jag gjort lite småsaker, åkt till banken och gjort en läxa som ska vara klar imorn. Hämtade Haley vid tre, och sen vid fyra körde jag henne till Jillian.. och sen skulle dom vidare till deras gymnastik lektion. Så jag har slutat för dagen och har ingen aning om vad jag ska hitta på.. blev medbjuden på bio ikväll men nu vet jag inte ifall jag är så sugen på att gå. Nu skulle jag bara vilja vara 21 och gå till någon trevlig bar och hänga. OH!



Lady Gaga - Poker face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0