Parteeeeey

Idag gick Elin och jag upp tidigt.. alldeles för tidigt. Det var jättejobbigt.. men nu ska jag börja gå upp lite tidigare varje dag så det är en bra början. Vi hade allefall lektion idag igen, och konstigt nog så var det rätt kul idag. Dagen gick sjukt fort, helt plötsligt var klockan tio över två och vi fick gå!

Nu ligger vi båda utslagna efter att ha tryckt i oss massa Indisk mat, gud så gott det är. Kvällen kommer nog inte bli så mer intressant.. har ingen direkt lust att göra något. Har börjat bli lite vinterdeppig.. fast jag är inte deppig utan har bara ingen fantasi eller motivation till att göra något. Menmen.. det går väl över.. jag längtar tills man kan gå ut och ta en promenad i shorts och en tunn tröja, strosa runt i affärer och bara njuuuuta av vädret.





Theeere's a party in your bedroom all night long!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men...mailade du skolan i Huddinge???

puss nuss

2009-02-07 @ 23:40:27
Postat av: Liselott

ja mamma, det har jag gjort. Jag ska skicka ansökningar nu i veckan.. men jag måste kontakta jensen först om kopian på betygen!

2009-02-08 @ 03:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0