Me Happy

Oh ja är så glad. Lynne kom hem idag från Österrike där hon har varit en vecka. Hon frågade mig när jag hade planerat att åka till New York och när jag svarade fredag så sa hon "Perfekt! För då ska du få åka med på onsdag istället. Jag ska nämligen till NY och jobba på torsdagen och då tänkte jag ta med Haley. Så då kan väl ni gå runt i NY på torsdagen när jag jobbar och är på möten?." Jaaaa men såklart sa jag så nu åker jag med Lynne och Haley på onsdag och spenderar två nätter i en fin suite på något fint hotell, och på fredag så åker dom nog hem igen.. eller kanske lördag.. hur som helst så ska jag bara jobba på torsdag så jag åker till Maddelutten på fredag. Plus att det som är extra bra är att Lynne betalar min tågbiljett båda dit på onsdag och hem på söndag! Sköönt att för en gång skull slippa den svettiga bussen i fyra timmar.
Me Happy

Lynne åkte iväg igen, eller ca 30 min efter hon hade kommit hem.. så nu är dom allihopa i NH och jag har huset för mig själv till imornkväll när Jim kommer hem, sen kommer Lynne och Haley på tisdag. Myskväll står först på schemat, nuss och klem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0