"Mardröm"

Haha, måste bara berätta om vad jag drömde inatt. Jag vaknade upp och var räddare än räddast. I min dröm så vaknade jag upp en morgon men världens fetaste mage. Jag hade gått och blivit gravid, fast det var fem månader sen så jag var rätt stor. Fyfan vad jag bölade, det var det värsta jag varit med om. Jag satt och skrek att jag ville adoptera bort det, men fick inte för jag var för ung!! Mitt liv var totalt förstört! Jag kunde trycka på min mage och känna benen från barnet!

Har fortfarande kvar en jobbig och orolig känsla i magen :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså du! d va nog en sanndrömm ska du se! Ha ha nej jag ska inte jäklas me dej! Ha d bäst! Kram

2009-02-23 @ 19:30:35
Postat av: mamma

Mmm det va Boris ord..MEN viisst vore det kul o starta företag med mig ..din kära mamma.Puss

2009-02-23 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0