Kan mitt guuuudis kommaa

Kan mitt paket komma idag eller.. nu har jag väntat för länge. Mammaaa.. det kommer aldrig.
Igår mådde jag skit, men konstigt nog så mår man bättre när man tränar.. så jag gjorde det. Sen så fick jag pengar av Jim som jag kunde åka och köpa mat till mig för ifall jag ville.. och det gjorde jag. Gud vad jag älskar att åka till matbutiker.. och igårkväll var det så harmoniskt där inne.. inget folk och jag bara gick runt där i en timma och kolla på precis allting. Jag mådde bättre mot kvällen slut och nu har jag laddat upp kylen med massa nyttiga saker.. hittade också quinoa som jag letat efter!
Nu ska jag upp och träna lite.. eller kanske ta en långpromenad med hunden.. vi kör på båda två! Hejhej

Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK för ditt svar! Verkligen! Det ger större chans att jag får ett så bra år i USA som möjligt=)



Tror du alltså att det är bättre om man hamnar mitt i storstaden än utanför? Eller vad ger bäst fördelar, när det gäller att kunna ta sig nånvart? Hur trivs du annars då? Är din familj bra? Hur behandlar de dej?

//Johanna

2009-02-17 @ 18:37:44
URL: http://johannabischoff.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0