Hej, Jag heter Liselott och jag gick ut med 14.5

Goooodmorgon!
Idag känner jag mig som igår. Hängig, jag blir irriterad över att det inte kan bryta ut snart, så jag får feber i två dagar och sen är jag frisk. Jag orkar inte gå runt och vara hängig hela tiden. Haley kände sig också dålig idag så vi är två sjuklingar som ligger i soffan med varsin dator i knät och tvn på högsta volym.

Under dagen ska jag kolla på kurser som jag vill läsa upp. Har bestämt mig för att läsa upp dom på distans, så jag förhoppningsvis har de poäng som krävs för att kanske söka in på något nu till hösten.. fast det är nog försent.. de e ju lite dumt, men då får det väl bli våren. Så först vill jag läsa upp mina g:n till vg:n eller helst mvg:n! Fan vad jag hatar mig själv för att jag bara lallade omkring i skolan.

Nu, fruuuukost! Tooodels ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

jaja gumman..du är fortfarande ung men börja redan nu med distanskurserna så ska du se att det fixar sig..du har ju den tiden nu o lägga ner lite tid på plugg.



Puss puss

2009-02-05 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0