Hallå

Godmooorning hot shots!
Jag tror jag glömde skriva nått igår.. så jag ska skriva eeeextra mycket idag. eller inteeee
I fredags var allefall Elin här.. vi var båda lediga. Igår så gick vi upp sådär jobbigt tidigt igen och skulle på våran SISTA lektion på massbay. Vi skulle lämna in våran essay och göra våran muntliga presentation! Min och Elin grupp gjorde det först så vi fick det gjort, så nu är 3 credits avklarade! Känns skönt.
Efter skolan igår så åkte vi och plockade upp Tess och åkte iväg till matbutiken och köpte mat till middagen som jag skulle ha. Lagade en jättegod kyckling curry gryta, yuuum.. och så blev det varma hallon och glass till efterrätt.. enkelt och jättegooooott! Vi hade det jättetrevligt.. Frida, Anna, Jennie, Linnea, Emma och Tess var här! Tyvärr kunde ju inte Elin komma eftersom hon var tvungen att jobba. Hata Kendra. Men annars blev det en trevlig alla ♥ dag kväll.

Idag ska jag nog bara ligga och vara lite bakis. Fan va dåligt man mår när det är så här fint väder ute och man inte mår på topp. Jag ska allefall ta en promenad med hunden nu, adios!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! =) Johanna heter jag. Hittade din blogg genom att du var länkad på bloggen theworldsgreatest.blogg.se!

Jo, det är så att jag själv ska åka till USA som au pair den 5e oktober i år, och tänkte kolla med dej hur du upplevde det att vara au pair! Har bara hört positiva anledningar till att åka, och undrar om du kanske skulle kunna dela med dej av erfarenheter som kanske inte har varit så bra:) Jag vill liksom vara lite beredd på att allt inte är perfekt, haha^^ För nu ser jag bara allá fördelar med att åka. Jag kanske behöver komma ner lite på jorden, vad tycker du? (antagligen den konstigaste kommentaren du har fått, haha!) Skulle vara jättesnällt om du svarade! //Johanna



2009-02-15 @ 17:57:17
URL: http://johannabischoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0