Fredag den 13:e

Hej hopp. Kul att det är fredag den 13:e idag.. kul. Jag vaknade vid tio tiden av massa barn på övervåningen. Det var Jims bror som hade kommit med sina barn. Dom har precis flygit hit från Indiana och dom ska upp till New Hampshire tillsammans. Hans tredje brorsa kom igår kväll. Så dom ska åka iväg om några timmar när Haley är klar med hennes valentinefest i skolan.
Jag ska väl inte göra så mycket idag.. måste plugga. Har skjutit upp det varje dag den här veckan.. så jag måste verkligen göra det idag. Elin kommer hit snart, så vi ska hitta på något skoj.. får se vad vi gör. Det är ju inte världens roligaste väder ute.. typ molnigt och småkallt. Nu ska jag till banken och sätta in min check. PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss på dig min tjej,



Mamma

2009-02-13 @ 19:44:44
Postat av: mamma

Alla hjärtans dag o du är mitt hjärta . Kramar från mig.

2009-02-14 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0