Eternity

Visst blev den fin? Är hur nöjd som helst.. killen som gjorde den var skittrevlig.. gjorde den på ett ställe 15 min härifrån på Route 9, som faktiskt hette Route 9 Tattoo, så passande ;)
För er som inte ser vad det är så är det en fenixfågel som står för evigt liv.
Var ju ingenting emot mina tidigare tatueringar jag har gjort, som tagit 25 min! Den här tog 1½ timma och gjorde skitont typ hela tiden. Och fortfarande, dagen efter värker det i hela sidan. Men det är sååå värt det! Revbenen ska tydligen vara en av dom ondaste ställena att göra på.. bra val där.

Vad har jag mer gjort då.. igår så var jag och Tess och åt lunch i Natick mall. Sen skulle jag till tatueraren och på kvällen så åkte vi till starbucks.
Idag är det sjukt väder ute. Det är ca 17-19 grader ute och fortfarande massa snö.. fast snön smälter såklart. Det är undeeerbart. Har precis varit och köpt en god sallad och kyckling som jag ska äta.. Ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0