4 månader har gått..

Dagen har varit rätt seg idag. Somnade inte förens halv fyra igår.. hade så mycket saker som jag bara låg och tänkte på. Men trots det så gick jag endå upp vid tio. Jag åkte iväg och fixade lite saker åt Lynne mitt på dagen, sen har jag bara tagit det lungt och funderat hela dagen på mitt liv här. Jag har inte haft världens bästa dagar den senaste tiden och det har fått mig att fundera väldigt mycket på vad jag gör här egentligen. Jag pratade med en vän hemifrån för några timmar sen som fick mig att må bättre faktiskt, så jag fick äntligen lite motivation att träna. Blev en timma på löpbandet. Tränade rätt bra förra veckan, men jag orkade inte göra något alls igår.. och fastän jag vet att jag mår hundra gånger bättre efter jag tränat lite så hade jag endå ingen motivation. Måste skärpa mig lite.

Jag har allefall än så länge kommit fram till att jag ska vara kvar här till sommaren.. och kanske åka hem i Augusti istället för Oktober, två månader tidigare. Men bara om det blir bättre. Ifall det är så här i några veckor till ser jag ingen anledning att stanna, men jag tror bara att det är en svacka. Jag hoppas det allefall! Jag känner mig så understimulerad här och det är jobbigt för mig att inte ha något att göra varje dag. Jag kan inte bara leva för dom roliga helgerna när jag åker iväg, jag måste ha något som jag kan leva för varje dag. Men jag ska försöka ändra på lite saker.. allefall ändra mina sömnvanor som faktiskt spelar rätt stor roll i hur man mår.


Jag och Linda 20 oktober på flygplanet mot USA. Oh vad jag saknar att vara brun.

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK Lisa fisa! Mycket vacker bild!

2009-02-25 @ 05:53:08
URL: http://lindaklintberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Lilla gumman, jag lider med dig..rastlösheten är inte kul. Men snart är det vår och då känns allt mycket bättre. O det är väl inte hela världen om man åker hem. Det finns så mycket man kan göra här i Sverige. Puss på dig

2009-02-25 @ 09:37:54
Postat av: Anonym

åk inte innan mer bra älskling så blir jag glad ;) sex veckor kvar! love you / SUI

2009-02-26 @ 22:36:34
Postat av: Anonym

oj halva meddelandet i mitten försvann, innan vi kommer ner ska det stå såklart <3

2009-02-26 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0