onsdag

Jahopp.. sista natten ensam här i huset. Igår åkte Jim till NYC och Lynne iväg någonstans på affärsresa så jag har haft Haley i två dagar. Vi har haft jättekul! Vi har spelat monster-minigolf, ätit glass, varit på bio och sett Ice Age, varit i mallet och köpt godis, varit på plaster fun time, ätit ännu mer glass, spelat tennis och kollat på massa filmer. Fullt upp! Nu har vi precis kommit hem från tågstationen där vi hämtade Jim. Imorn ska vi hämta Bianca, den nya au pairen, och både Haley och jag tycker det ska bli jättekul! Så imorn ska vi först till Maugus, som är en mysig restaurang här i Wellesley, och äta frukost, sen hitta på nått kul.. sen kommer Bah vid ett, och jag ska försöka fixa i ordning och städa och ta fram extrasäng och grejer dom timmarna Bah är här, för sen kommer jag inte ha tid.

Haaha vilket mes jag har blivit då.. jag började grina idag när jag skulle ge Chaz en hundgodis. Han satt och stirrade så sött på den sådär som dom gör när dom är helt exalterade över att dom ska få nått.. och så insåg jag att jag säkert aldrig kommer få se dom där fina ögonen igen stirra sådär gulligt.. eller allefall på ett bra tag. Så då började jag gråta. Jag har svårt att gråta när det handlar om människor.. men tydligen inte djur :p Jag har nog aldrig blivit så fast vid nått djur innan tror jag inte fastän jag är uppvuxen med djur omkring mig. Nu ska jag försöka få lite sömn, ja vet.. klockan är halv tio.. men en viss ung dam väckte mig sju imorse, och jag måste upp halv åtta imorn. Tooooodels, SEE YOU SOON SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men då gumman...Göran finns ju här alltid om saknaden skulle bli för stor..han har oxå bruna ögon..puss

2009-08-06 @ 06:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0