Näst sista söndagen i Boston

nu ligger jag och elin utslagna i säääängen. Vid halv tolv åkte vi till Wrentham outlet (mamma, likadan outlet som vi åkte till I NYC, men här i Boston) och kom inte hem förens fem. Det bästa är endå att jag inte slösade en enda krona!! Om man inte räknar med maten som kostade 6 dollar. Jag har blivit grym.. jag stog och velade på vissa grejer men jag lyckades hålla mig!!
När vi kom hem var Bah, George, Pat och Carrie här och grillade, och fick ett jättegulligt avskedskort av Bah med 50 dollar i. Så fint. Sen åkte vi iväg till mallet, käkade lite sushi och nu är vi här som sagt. True blood om 2 timmar, yaaaaaay


snygg tjej
ellanbellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0