fullt upp

Nu har några få dagar bara svishat förbi. Bianca kom igår! Vi åt en trevlig kinamiddag, hela familjen samlad. Vi tog det lungt resten av kvällen, lät henne smälta alla nya intryck. Imorse så jobbade vi några timmar, sen hade Haley lite kompisar över. Jim kom hem vid ett och då skulle Jim, Lynne och Haley åka till Long Island. Fick min avskedspresent av familjen, just för att jag kanske inte träffar Haley igen (Jim och Lynne kommer tillbaka på söndag kväll, men det är inte säkert att H kommer med), och jag fick ett jättefint armband, Lynne hade köpt ett likadant till sig själv, sen en fin ficka för mitt pass, och ett presentkort.. allt från LF store som har helt underbara saker men tyvärr så har man inte råd att handla där annars med den dåliga au pair lönen.. haha. Så idag gick jag dit och hittade en fin tunika och en fin orm-ring. Haley fick också sin scrapbook som hon älskade :)

Vi har också hunnit med ett långt bankbesök, en sväng till IKEA för att köpa lite nya lakan och handdukar till Bianca, CVS, Whole Foods, Natick mall och CVS igen.. haha.. alltså rätt mycket. Var skönt att komma hem och sätta sig i soffan nu! Hittade förresten världens snyggaste skinnjacka idag som fick följa med hem.. jiiiisssssssses i love it, precis en sån jag letat efter!!!

Imorn tänkte vi åka in till Boston och spendera några timmar där, höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0