En sista

Det här blir mitt sista inlägg i den här bloggen. Nu sitter jag i soffan och kollar på film med Melissa och Tess. Jag har sagt hej då till familjen som åkte till Hamptons vid två, något jag inte skulle vilja göra om. Det var rent ut sagt skit att säga hej då. Men jag vet att jag kommer se dom igen..
Ikväll skulle vi ut, men jag känner inte alls för det, så jag, Elin och Melissa ska chilla här hos mig.

Imorn kommer en bil klockan 1900 som kör mig till flygplatsen. Sen ska jag på något sätt få alla mina 1245 väskor till check-in kön, yay.

Då var den här resan slut...




Haley ♥



Kommentarer
Postat av: linda

det är klart att du ska ut!! meees! fira sista kvällen!

2009-08-12 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0