oh swell!

Heeeey sweets!
Nu har jag precis krypit ner i sängen och ska lägga mig. Kom hem för en timma sen ungefär.. har haft en himlans trevlig dag. Började dagen med promenad och en god brunch. Efter brunchen så gick vi bort mot andra delen av Wellesley och kom till en lekplats där vi var tvungna att leka av oss lite.. haha. Till slut låg vi och solade istället för det blev rätt varmt och man bortser från att det blåste. Promenerade ännu mer och satte oss ner och tog en dricka på Rosie's bakery. Vid fyra tiden började vi promenera hemåt igen, och jag, Emma och Frida gick hem till Frida och fick skjuts därifrån hem (tröööött i benen). Gjorde mig i ordning lite snabbt och tog bilen bort till Frida igen där vi skulle mötas upp allihopa igen och kidnappa Jennie och Emma (födelsedagsfirande). Vi drog bort till ett ställe och spelade lasertag, grymt kul!! Man springer runt och skjuter varandra med laserpistoler! Efter det så blev det goood middag på TGIF, revbenspjäälll.. muummma. Vips så var klockan halv nio och jag var tvungen att röra mig in mot Boston där jag skulle hämta upp Elin och Kathrine som kom hem från en händelserik helg i NYC ;) Guuud så pigga tjejerna va!! Ooooh så jag längtar till fredag nu! SNAAART SES VI!! :D
Nu ska jag lägga mig.. har bestämt mig för att prata med Lynne imorn och berätta att jag bestämt mig för att åka hem tidigare.. men det kommer nog inte vara några problem.. lite jobbigt att säga det bara!

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anonym

WEEEEEHO!! saknar dig massa massa massa, men på fredag då jävlar <3 <3

2009-04-06 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0