sunday as it always should be.

Vilken underbar dag det var igår. Det var huuur varmt som helst, måste varit lite över 30. Familjen kom ju hem i lördagskväll och igår spenderade jag mestadels av dagen med dom. Haley hade fotbollsträning som Jim coachar, det var första träningen så jag, Bah, Pat, Carrie, Lynne, Jillian och Caroline satt och kollade på. Efter fotbollen åkte alla hem hit och vi hade en lite barbeque. Stooora feta köttbitar för typ 30 dollar styck la vi på grillen, här är det inga fjantiga entrecotebitar som gäller... haha.
Vid åtta kom Tess över och vi drog till White Mountain och åt glass... där kom vi på den braiga idén att åka til AMC och se ifall det gick någon bra film.. och det gjorde det. 17 again blev det, och den var rätt okej. Godkänd allefall.

Idag har Lynne åkt iväg till Bryssel och sen skulle hon till London, så hon är borta tills på fredag. Ska träna lite, sen lägga mig ute och sola idag.. det fina vädret kommer hålla i sig några dagar till så man får ju passa pååå!




ser du storleken på den där hunden? Duke är 1,5 år gammal och kan pussa mig utan att ställa sig upp. haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag som tyckte chaz var stor :O hälsa chazi från mig!!!!

2009-04-27 @ 19:29:04
Postat av: Daphne

wow, hur orkar man äta en sån där köttbit? holy bagel :D

<3 <3 <3

2009-04-27 @ 22:17:42
Postat av: Daphne

wow, hur orkar man äta en sån där köttbit? holy bagel :D

<3 <3 <3

2009-04-27 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0