sugarsugar

ooh så glad man blir när man köper något fint för så lite pengarrrrr. Köpte en klänning nyss. mjau. Har gått och mått lite småskumt hela dagen, rastlös men samtidigt trött och så sjukt sockersugen. Måste göra mig av med mitt sockerberoendeeee! Det funkar bra hittills.. men det är svårt.. undra hur många dagar det tar innan det är borta.. en vecka? Det är bara det jag verkligen måste ändra på.. annars är allt galant. Är en expert på att få i mig choklad, godis eller glass typ varje dag! Skärpning!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min flicka,

Micke undrar när du kommer tillbaks till Sverige. Han vill att du ska driva glasscafeet i sommar med din egen personal.

Puss

2009-04-16 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0