SÖNDAG.

Klockan nio imorse fick jag två extra personer i min säng. Det var såklart Haley och Jillian som kom ner och la sig breve mig och kollade på spongebob.. dom ville egentligen få upp mig så jag kunde sysselsätta dom... men jag gjorde så dom fastna framför tvn så jag kunde vila lite till.. mohaha. Nu har jag fått i mig lite frukost.. två ägg blev det, som många andra dagar. Får oftast inte i mig något mer.. klarar inte av att äta så mycket till frukost. Nu ska jag upp och träna lite, sen vid ett så hänger jag med till flygplatsen med familjen, så jag kan ta med mig bilen tillbaka.. dom ville inte parkera där, så nu har jag två bilar hela veckan... troooor att jag klarar mig :) Ska till frisören i eftermiddag, sen ska jag till mallet och lämna tillbaka ett par jeans som var lite för stora när jag kom hem.. eller stora och låga så dom gled ner hela tiden. Sånna vill man inte behålla.
Om två dagar kommer mina små kycklingar hit, myyyys. Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0