Saaaaturday

5.05. Det var tiden jag gick upp imorse. Härligt att gå upp efter bara tre timmars sömn! När jag kom hem igen somnade jag direkt och vaknade nyss. Men nu är tjejerna i NY förhoppningsvis!
Igår var jag med Jim, Haley och hennes två kompisar på Bertucci's och åt. När vi kom hem ville Jim att jag skulle visa honom hur facebook fungerade.. om han blev fast? JA. haha, han kommer sitta där heeela tiden!
Vid tio åkte Tess och jag till AMC och skulle se en film. Fast and furious som hade premiär var ju bara att glömma.. kön var sjukt lång, så vi såg The Haunting in Connecticut! Den var helt okeeej för att vara en skräckfilm.. hade inte så höga förväntningar då det är sällan en skräckfilm är bra.. men den var absolut värd att se! ;)

Kommentarer
Postat av: Farfar

hej Liselott. Kan jag också läaa mig hur facebook fungerar? Oco isåfall var?

2009-04-05 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0