Powerwaaaalk

Gooodmorgon!! Ja vet... klockan är elva.. men man får sova länge när man lägger sig sent.. bara så det är ;p
Igår blev det en trevlig kväll som början på Lemon thai med Linnea, Jenny, Emma och Frida. Vid åtta begav vi oss till Jennie som fyllde 20 igår (graaattis igen) och hade det jättetrevligt!! Tiden gick superfort så helt plötsligt var klockan två och då drog vi oss hemmåt!

Ikväll ska jag hämta Elin och Kathrine men innan det, om ca 30 ska jag möta upp Emma och Jenny och promenera bort mot en restaurang i Wellesley och möta Frida, Linnea, Jennie och Anna. Ska få i oss lite brunch! Nu måste jag upp ur sängen och känna på vädret så jag vet vad jag ska ta på maaaj!! Ciaaao

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,

Hoppas att det är bra med dig..här i Karlsborg är det lugnt. Jobbar nu 4 hårda dagar inför påsk sen ledig 4 dar. Åker till kusten någon dag över påsk. Vi kan väl höras i veckan .Puss o älskar dig

2009-04-05 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0