Inbrottstjuuuuv?

Fööörresten.. glömde ju berätta vad som hände igår! Jag går ner till mitt badrum i källaren och hade inte varit där på hela dagen. Vad tror ni jag ser när jag öppnar dörren? JO MASSA LÖÖÖV. Över typ hela badrummet! Min första tanke var ju Chaz... men sen förstog jag inte riktigt själv hur Chaz skulle kunna ställt till med det där! Gardinen var borta från fönstret och låg på golvet bland löven.. och så kollar jag upp och ser att fönstret var öppet! Då tänkte jag genast att någon kanske hade försökt sig ta sig in genom fönstret och dragit med sig massa löv! Men det var liiite för mycket löv för det.. så då kom jag på trädgårskillarna med deras stora blåssaker!! Dom måste ha blåst på fönstret.. som hade öppnat sig.. och så hade det kommit in massa löv och skit på det sättet. Tydligen var fönstret inte riktigt stängt... fönstret ligger på marknivå så dom skulle väl blåsa bort löven där. Vet inte ifall dom märkte något själva men dom sa inget allefall! Hahaha.. jättekul att städa upp.. verkligen. Men Danielle och Haley hjälpte till så det var klart på 10 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0