Good friday tomorrow

Så nu fick ni se lite bilder på matchen. Tyvärr vann inte Red Sox... men skit samma, det var kul att se endå :)
Efter matchen åkte jag hem och började förbereda inför den lilla festen imorn genom att baka 60 st små minicupcakes som tjejerna ska dekorera själva imorn. Tog typ två-tre timmar, yay. Lynne tog Haley till simningen och när dom kom hem igen kom Jillian och Caroline över för dom ska sova här inatt. Efter den alldeles utsökta middagen, chinese take away haha, blev det en runda till parken.. tjejerna ville nämligen dit i mörkret och leka i deras pyjamaser..  ;p Kom hem vid halv tio igen och kollade på Twilight som Haley nu också börjat gilla väldigt mycket.. fast BARA scenerna på baseballplanen och balettsalen.. haha, konstig unge det där ;D

Imorn är det dagen jag väntat på väldigt länge, Gooood Friday! Den heter faktiskt så här.. alla barn har ledigt från skolan! Jag åker till NY vid halv tre tiden och träffar mina små kycklingar, kommer bli gaaaalet!! Hörs efter helgen! Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, Hoppas att du fått en trevlig helg nu med dina vänner. Hör av dig ..puss puss

2009-04-13 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0