en blöt torsdag.

MMMM VA GOTT MAMMMMMMMAAAA!! sitter och äter metrar så nästan hela tungan har frätits bort.. sååå surt å gott! haha
Jim ringde imorse och sa att jag inte behövde jobba.. det var ju skönt, eller lite allefall. Simningen behöver jag heller inte åka till.. så idag ska jag.. ja... kanske försöka hitta en liv? Känns som jag inte har något just nu.. haha.
Men det regnar ute idag igen.. vilket är liiite konstigt för Boston då det sällan är så här flera dagar i streck.. men, det fina vädret kommer väl snart.

Imorn är det fredag och ännu en helg. Jag vill se fast and furious som har premiär imorn, någon som vill se den med mig?
På lördag har Elin tvingat upp mig tiiiiidigt. Ska åka och hämta henne och Kathrine som jag ska köra till South Station för dom ska till NY. Ungefär klockan 5-6 am sisådär. mysigt.

Kommentarer
Postat av: Borre

Hej på dej i regnvädret! Karlsborg 15 plus o solsken härligt! tugga nu inte käken ur led Ha Ha. åk till posten nu gumman ;) kom ihåg efter regn kommer solsken! Kram

2009-04-02 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0