ansökaan klaaar!

Sooool. Igår kom den och nu är den nog här för att stanna ett tag hoppas jag. 27 grader har det varit idag och mer blir det imorn, helt underbart. Sitter framför Dr.T and the women just nu och funderar på vart jag kan ha lagt bilnycklarna. Som tur är finns det ett par extra nycklar plus en till bil så jag är inte helt strandsatt.. men det är sjukt för jag förstår verkligen inte vart dom kan ha tagit vägen! Har letat överallt.
Idag har jag, förutom solat såklart, blivit klar med min ansökan. Mina betyg som pappa har skickat kom idag, så på måndag så skickar jag iväg hela ansöken till tulegatan i stockholm, där man så många gånger förr varit (dvs nästan varje dag i tre år).  Känns skööönt att allt äntligen är klart.

Nu ligger Chaz och verkligen grinar i hans bur.. han sitter där för att katten är tillbaka i huset.. och därför grindarna också upp till övervåningen, och självklart klarade han inte att hålla sig ifrån övervåningen. Men nu har det gått 30 min så han borde få komma ut nu :p

Imorn tänkte jag åka iväg och lägga mig vid något mysigt ställe istället för att bara ligga på altanen... Wellesley college kanske. ttyl

Kommentarer
Postat av: marre

stackars chaaaaazi

2009-04-26 @ 00:13:33
Postat av: Liselott

haha, varför det? skulle inte du vilja att din syster straffades ifall hon attackerade och försökte döda dig? JO JUSTE! ha

2009-04-26 @ 01:49:40
Postat av: mamma

Va skönt att du är klar med den nu..så nu håller vi tummar o tår att du kommer in. Puss o Kram

2009-04-26 @ 11:29:59
Postat av: SUIMUI

30 grader ska det bli idag :D

2009-04-26 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0