Sunday Bloody Sundaay


Idag var vi som sagt i Boston. Det har varit en varm dag, ca 18 grader och underbart väder! Boston är en mysig stad, inte alls lika stressig som NY, inte lika mycket folk och inte lika mycket bilar. Vi gick runt, shoppade lite småsaker.. tog en frozen yoghurt-glass på Quinzy Market, som är en gigantisk byggnad med massa olika smårestauranger.. som en foodcourt. Så vi hade en mysig dag.

Fick också träffa Lynne's mamma Debrah, eller Bah som alla kallar henne här. Hon var jättetrevlig!
Nu har vi precis ätit en jättegod sallad till middag och ska kolla på en ny serie som går här som heter True Blood.. får se ifall det är något att följa.

Ciao!
















Kommentarer
Postat av: martina

tihi, kul at kallas bah!

2008-10-27 @ 14:51:25
Postat av: borre

hej på dej gumman! du ser ut o trivas! ha d bra! kram

2008-10-27 @ 19:20:43
Postat av: Mamma

Hej pluttan,

Hoppas att du fortfarande mår bra. Vi har fått snurr nu på våran fiskbutik på Maxi. Du kan jobba där när du kommer hem. Luktar gott då om dig. Puss Nuss Mamma

2008-10-27 @ 22:00:33
Postat av: Mamma

Hej igen,,



Vilken vurpa jag gjorde när jag pratade med dig. Trodde jag bröt benet. Jag o Agneta var i skogen o gick. Klumpfoten Pia du vet..men det gick bra..alla ben hela..Sååå härligt o höra din röst gumman o jag är glad över att du trivs.



Puss nuss Mamma

2008-10-29 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0