Trööött

Igår var en rolig kväll. Det blev en mysig middag på The Cheescake Factory uppe i Burlington med Elin, Linda, en annan svensk tjej.. en dansk tjej och den sista tjejen kommer jag inte ihåg var hon kom ifrån! Det var allefall hur trevligt som helst, enooorma portioner. Det är en sak som man måste lära sig.. att alltid ta den minsta storleken här, för oftast är en normal portion här två portioner hemma.. det är stört. Så min sallad, som var en small salad.. alltså typ en sidedish, var enorm.



Idag har Lucie och jag varit runt lite överallt.. handlat lite smågrejer. Bah har varit här idag så hon hämtade Haley från skolan så jag var i stort sett ledig.. men eftersom jag var hemma på eftermiddagen så hjälpte jag Haley med hennes och Jillians läxor. Sen har vi bara suttit i soffan och kollat på tv. Haley gillar nått sjukt spökprogram som heter Ghost Trackers där dom går in i skumma hus och letar efter spöken. Dom går runt där och påstår att dom ser saker och hör saker.. haha.

Konstigt nog så känner jag mig trött och klockan är inte ens nio. Har precis tryckt i mig massa god sushi som Lynne beställde till oss två.. så det kanske är därför. Imorgon ska jag upp i tid, träna lite.. sen ska vi göra i ordning lite för Lucies fest vi ska ha här imorgon. Hon fyller år om tre dagar, plus att hon åker om tre dagar så det blir födelsedags/avskedsfest.
Sen ska jag för första gången hämta Haley själv från skolan :)

Troligen det snyggaste jag sett här hittills!


Kommentarer
Postat av: borre

Hej på dej! d går bra förstår jag, jag kan berätta att idag kom det snö här!! ha d bra! Mvh Borre

2008-10-31 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0