Jävla 21års gräns

Det känns lite jobbigt att inte kunna gå ut här än, faktiskt rätt mycket jobbigt. Lucie och alla hennes kompisar som jag hittills har träffat ska ut ikväll.. igen. Så det finns inte så mycket för mig att göra. Lynne ska ha lite folk över ikväll, så det känns som jag kanske ska hålla mig undan lite..
Imorgon ska vi in till Boston (jag befinner mig 15 min utanför), ska bli kul, sen längtar jag till tisdag, då träffas tydligen alla svenskar på starbucks här!
Igår åkte vi förbi Massbay College där jag antagligen ska börja plugga och hämtade en katalog med kurser, så jag ska försöka bestämma mig vad jag vill läsa så fort som möjligt så jag träffar lite handsome americansss.
Ska försöka sysselsätta mig nu.. en timma på löpbandet kan väl knappast skada.


Ciiiaaao

Juste, glömde ju visa bild på min man. Han är brandman och bor på Manhattan.. inte helt fel va? Jag vill dra till Vegas och gifta mig så fort som möjligt.. men han insisterar på att träffa föräldrar och sånt innan, får se hur vi gör.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörrööö...Är han inte lite fööör gammal din nya man..trodde inte du föll för den sorten. Puss på dig mitt hjärta.

2008-10-26 @ 11:50:46
Postat av: linda

fett snygg! =D kör hårt! =D













haha

2008-10-30 @ 15:39:22
Postat av: Elin 4 evah

HAHAHAHAAHA

2008-10-31 @ 00:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0