Freeedag

Idag är det fredag, det betyder att det är Halloween!! Festen igår var jättetrevlig, träffade massa andra au pairer, så det var skoooj. Nu har jag precis tränat en timma, ätit sushi-rester från igår och vi ska iväg och lämna pengar till en fotbolls-biljett som min counselor ska ha. Nästa vecka ska vi åka och kolla på en amerikansk fotbollsmatch, Harvard against Columbia.
Nu är klockan snart tre så jag börjar jobba snart... ska hämta Haley, sen senare ikväll så har jag hand om godisskålen. Det innebär att det är jag som måste vara hemma och dela ut godis till alla hundra ungar som är ute och tigger godis. Lynne och Jim ska iväg, Haley ska till en kompis så jag är ensam ikväll :) Danielle skulle komma förbi och säga hej sen ska jag kolla på Halloween. De visar typ alla filmer idag under dagen!

Ha en mysig Halloween mina vänner, ciao!




Kommentarer
Postat av: martina

ha en mysig halloweeen du med! i miss you

2008-10-31 @ 19:57:11
Postat av: Mamma

Puss min pumpa..spöka massor.



Kram mamma

2008-10-31 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0