VOTE!

Det är ett stort val här idag, nämligen presidentval. Det visste du säkert. Det snackas säkert rätt mycket om det i Sverige.. så då kan du tänka dig hur mycket det snackas om det här! Spelar ingen roll vart man är.. inne på Starbucks får man t.o.m en gratis kaffe idag om man har röstat. Här i mitt område så verkar det som det är 50/50.. hälften vill att McCain ska vinna och hälften vill att Obama ska vinna. Alla har satt upp skyltar i sina trädgårdar där det står vem man vill ska vinna, eller så har man ett klistermärke på bilen.. eller en tröja där det står VOTE OBAMAA! Jag tror att Obama kommer vinna, av allt jag sett hittills så verkar det ändå som att de flesta i USA vill att han ska vinna.

Jag vet inte vad jag tycker. Jag är som sagt inte så insatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0