Veteran's Day

Idag är det helgdag här i USA, nämligen Veteran's day. Det har något med militären att göra, vet inte exakt vad.. man det är en röd dag så alla barn är lediga från skolan.. och säkert många vuxna också. Haley blev precis hämtad av hennes kompis och hennes mamma för dom skulle besöka ett museum idag, så jag ska gå och lägga mig igen tänkte jag. Va tvungen att gå upp sju idag för både Jim och Lynne är iväg på resor, så jag fick väcka Haley och göra frukost och sånt.
Senare i eftermiddag ska jag åka till Elin i Burlington, får se vad vi hittar på för skoooj. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman,

Idag är jag hemma. Hela mitt ansikte är uppsvullet av något som jag inte tål. Har fått tid hos doktorn nästa vecka för att göra lite tester. Jag är sååå vacker nu ..två små springor till ögon och en näsa som en clown och jag lovar...det gör såååå jävla ont. Annars så händer det inte så mycket här i Karlsborg. Kryper lite av rastlöshet i mig..längtar till en stad där det finns lite bio och fik. Denna vecka är Borre i Stockholm på kurs för att sen kunna åka ner till krigsländerna. Regnat hela dan här..jättetråkigt. Puss o kram på dig hjärtat.Älskar dig

2008-11-11 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0