081113

Jag jobbar idag, woho. Ska hämta Haley i skolan för första gången på en vecka. Har alltid blivit ändringar de senaste gångerna jag skulle hämtat henne. Jag har precis kommit hem från en trevlig lunch med ett gäng svenska tjejer som också bor här i Wellesley och nu sitter jag och kollar på Music and Lyrics. Lynne kommer hem ikväll, men imorn ska både Jim och Lynne iväg igen för dom ska på bröllop under helgen i Washington. Haley spenderar helgen hos mormor Debrah, så jag är ensaaaam.. eller ja, Chaz är ju är.. han är som en bebis, kräver uppmärksamhet hela tiden! Chaz är en gigantisk schäferhund.

Idag åkte Lucie hem. Hon kom ju tillbaka från Florida igår natt. Hon skrämde livet ur mig när hon kom ner i källaren där jag sover, med en ficklampa mitt i natten. Hade ju ingen aning att hon skulle komma mitt i natten. Trodde att det var en mördare som skulle döda den stackars svenska aupairen i källaren.
Så hon åkte iväg imorse, tillbaka till Frankrike.


Skulle inte sitta fel med ett Ikea-besök i helgen, Maaarabou.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha sötnos! Den där stugan är ju ULTIMATO! Vill du joina mig där över nyår?

Notera: ingen WC, ingen dusch, inget kylskåp. Kan det bli mer primitivt? Let's goo!

2008-11-13 @ 23:41:42
Postat av: Mamma

Hej pluttan min,

Tänk..nu sitter jag på vandrarhemmet o jobbar lite. Agneta är i Stockholm över helgen så då hjälper jag till lite här. Kollade upp vandrarhem i NY men fullbokat nyår..

Men du ...vem var det du träffade som hade gått på din skolan o vilken skolan var det ???

2008-11-15 @ 17:22:56
Postat av: Denne

JAG SAKNAR DIG!

2008-11-15 @ 17:25:53
URL: http://allispretty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0