Tisdag

Nu ar klockan snart atta och jag vantar pa att Tess ska ringa sa vi kan aka till Starbucks. Dagen blev battre an forvantat faktiskt.. var over hos Tess mitt pa dagen och tittade pa hennes fina lya. Sen kom Danielle forbi med Haley, sa Danielle, Lynne och jag har spenderat eftermiddagen och kvallen i koket och pratat om allt mojligt.. Lynne ar en ratt rolig person sa det har varit kul. haha. Vi kan inte vara nagon annanstans an i koket for malarna har ockuperat alla andra rum fastan dom inte har borjat mala an.. ratt irriterande eftersom det ar thanksgiving nu vilket betyder inga malare torsdag och fredag. I have to live in a big mess!

Imorgon ska jag forbi Massbay och skriva upp mig pa kursen, sa jag har det klart. Kursen heter Journey through North America och det ar en ratt bred kurs om USA. Politik, Kultur.. ratt mycket. Den pagar bara tre lordagar, sex timmar varje gang. I kursen ingar ocksa en resa till Quebec som ligger i Canada som vi aker till i Januari. Ska bli kul, (Canada=19 pa krogen) woho!  

Sen imorgokvall kommer Elin hit och vi ska hanga lite.. ska fixa en liten special surprise, mohaha! Ciao!!



Quebec

Kommentarer
Postat av: matilda olsson

Hej! Hittade din blogg från en annan au-pair´s sida. Är du uppe i Boston? Jag är i Redding, Connecticut. Jag skulle jättegärna vilja komma upp och checka läget i Boston, se staden lite, någon gång. Vad har du för dig de kommande helgerna? Kram!

2008-11-26 @ 04:30:33
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hmm...det finns snygga ishockeykillar där ..kanske någon som kommer att spela i Atalanta...hihi..puss

2008-11-26 @ 06:39:11
Postat av: Bella

Hey sexy! Har du skype? I sånt fall får vi bestämma en skypedejt till helgen.



Pusssss!

2008-11-28 @ 07:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0