Tisdag kväll..

Nu är klockan halv sju och Danielle är här och passar Haley. Även fast Danielle är här så blir det ju så att jag är med, så det blir nästan som att man jobbar ändå. Danielle fyller år imorgon så på fredag är jag bjuden till hennes middag på YAMA, en jättegod sushirestaurang här i Wellesley.. så jag hoppas att Jim kommer hem innan halv sju så att jag kan gå.
Ikväll så kommer förhoppningsvis Elin hit ifall hon hinner, och så tar vi en sväng till Starbucks. Om inte.. så har jag laddat ner "The sisterhood of the traveling pants 2". Har sett ettan som jag gillar.. så tvåan är förhoppningsvis lika bra!

Har bytt mina påslakan nu som jag köpte på IKEA! Är lite kräsen med påslakan, vill att dom ska vara fina och fräsha.. eftersom det gör så stor skillnad på rummet. Så här ser dom nya ut och resten av mitt rum för er som inte sett!

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon min skatt,

Det är riktigt fint ditt rum...lite kalt kanske men det fåt vi väl fixa så småning om. Idag är det kallt--minusgrader ute men skönt.Bättre än regnet som varit. Ring någon gång ..Puss puss på dig

2008-11-19 @ 09:41:25
Postat av: Liselott

vadå kalt... sluta klaga!

2008-11-19 @ 18:07:26
URL: http://lifeinboston.blogg.se/
Postat av: martina

vad fint lisi, i miss you

2008-11-19 @ 18:44:04
Postat av: Daphne

MM säkert, kan du inte bara skriva öppet i din blogg om att det var JAG som fick dig att köpa nya lakan? Dina gamla var förkastliga... yuck ;)



Puss gumsi, lots of love<3

2008-11-19 @ 22:28:45
Postat av: fanny

ahw vad fint du har rekan!<3

haha the sisterhood of the traveling pants, you nerd;)



2008-11-22 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0