Tiden går fort..

Veckan har gått fort och vårat internet här är konstigt så jag har inte orkat skriva några inlägg förens nu.Igår var det fredag och Danielle hade bjudit mig till hennes födelsedagsmiddag som hon skulle ha på en jättegod japansk restaurang. Jag tog med Elin och vi hade det jättetrevligt, lite kul att träffa amerikaner och inte bara massa au pairer hela tiden. Efter middagen åkte vi till Tess och hämtade upp henne, för vi hade köpt biljetter till premiären av Twilight. Jag hade höga förväntningar eftersom alla hade sagt att den var sååå bra. Okej.. killen i filmen är skitsnygg, men filmen.. den var inte alls lika bra. Den var helt klart värd att se, men jag trodde att den skulle vara lite bättre!

YAMA

Vaknade tidigt imorse av att Haley fick ett utbrott här uppe och sprang omkring och skrek. Lynne som är bortrest skulle kommit hem idag egentligen och Haley har ju längtat jättemycket. Men hon hade fått förhinder och kommer hem imorn istället, och då blev Haley galen när hon fick reda på det. Så vid två tiden gick jag och Elin ner till mitt rum igen och satte på Troja, världens bästa film förövrigt, och då somnade jag. Så nu har jag vaknat igen och vet riktigt inte vad jag ska göra. Elin åkte precis hem och jag vill bara stänga in mig på rummet ikväll känner jag (helst med Robert Pattinson från twilight, eller en Brad Pitt hämtad ut Troja). Ibland får man göra det.


Visste ni att Robert är med i Harry Potter?

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon mitt lilla hjärta,

Ja du ni verkar hinna med massor på 24 timmar men det är väl annat där där allt är öppet dygnet runt,inte som i Karlsborgs 1800-tal. Idag skiner solen och det är -5 grader, riktigt skönt. Har haft en gooood frukost här med ägg,bacon,kletröror,sill,prinskorv,bröd,färska räkor mm såååå gott baby..du ska få det när du kommer hem om du nu gör det men skulle inte bli lessen om du hittade dig en biljonär eller det räcker med miljonär så ut o leta nu. Ha en riktigt skön söndag Lisa så hörs vi. Älskar dig..Puss puss

2008-11-23 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0