Nyårsplaner..

Nu börjar det närma sig nyår och man måste därför bestämma sig för vad man ska göra. Man vill ju helst göra det lite speciellt, så nu har vi bestämt att vi slår på stort och bokar resa till NYC och står mitt på times square på tolvslaget :) Sen finns det lite klubbar för oss småttingar, så det blir väl dit vi drar sen. Nu måste vi bara hitta en bra restaurang att boka bord på så vi får i oss lite mat på kvällen, det är inte det lättaste eftersom vi inte vet vilka restauranger som är bra eller dåliga. Någon som har något tips? I somras så åt jag och mamma på en god restaurang med scampi och grejer, men Elin gillar ju självklart inte sånt. Löjligt. Kanske blir Hard Rock då. Där är portionerna enorma.

Det här är min mat, EFTER jag har ätit upp hälften och var proppmätt.

Kommentarer
Postat av: Leila

Det är jättekul att festa i Providence :) Jag tyckte dock att de var noga med leggen där oxå, förutom ett ställe som vi alltid kom in på :P Men de bytte ägare lagom till att mitt år va slut o då blev dom hårdare. Men e man svensk så brukar man komma in. Om man dessutom e blond (vilket jag inte e) så går det ännu lättare ;P

2008-11-16 @ 22:54:22
URL: http://leilat.blogg.se/
Postat av: Bella

Okej jag kommer till dig över nyår då. Drar med mig alla tjejerna så partar vi hela natten lång! Woohooo!



Sverige suger... Puss på dig! <3

2008-11-17 @ 13:50:42
URL: http://lightxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0