någon kommer döda mig här nere i källaren..

Vid tolvtiden kom Elin förbi mig, seg som vanligt. Men det gjorde inget för jag är en snäll kompis.
Vid ett var vi inne vid Government Center för att möta upp Louise, http://louisesa.blogg.se/, och vi gick direkt till Quincy Market och åt lunch. Vi gick runt i Boston i några timmar och visade Louise runt så gått vi kunde eftersom det var första gången för henne i Boston. Efter många affärer blev vi trötta och satte oss inne på ett Ben&Jerry's café på Newbury St. Där blev vi kvar någon timme och sen var klockan sex och vi sa hej då till Louise och åkte hem.



Söta tjejer på Ben&Jerry's

Vi hamnade mitt i en demonstration utanför Government Center. Den handlade om bögäktenskap. VI ÄR FÖR!!


Vi hade bestämt att äta en mysig middag och ligga inne och kolla på film. Vi åkte till Roche Bros och köpte det vi behövde till middagen, dvs advokado, citron och sushi. Haha. Vi åt allt möjligt. Vi hade kinarester hemma och på det blev det sushi och advokado. Självklart blev det efterrätt, cookie dough-, chocolate chip-, och chokladglass med m&m's minis.

Chaz med laserögon

Nu har vi lagt oss i min säng och ska kolla på en film. Vi är livrädda förresten. Vi skulle ta bilen innan runt 10 tiden, men ingen av oss vågade gå ut för att Chaz hade skällt innan. Så det tog typ 15 min innan vi samlade oss mod och hade intalat oss själva att det inte finns någon mördare utanför dörren som vill döda oss. Vi klarade oss allefall, vi lever. Men jag är fortfarande livrädd när jag ligger här nere i källaren om kvällarna och ska sova, tror alltid att det ska komma in någon och döda mig.
Vi hörs imorn om jag överlever natten. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0