Krååångel

Internet krånglar jättemycket nu så jag orkar inte uppdatera! Killen från Verizon kommer på måndag så förhoppningsvis har det kommit igång då!

Thanksgiving spenderade jag som sagt hos Danielle med hennes gulliga familj. Det var jättetrevligt och maten var god.
Igår var jag och Paulina på IKEA.. IGEN.. haha.. köpte bl.a. en lampa och såklart massa godis. Sen åkte vi till Natick Mall och spenderade heeela eftermiddagen och kvällen där trots att jag har svurit på att inte ge mig ut i "Dagen efter Thanksgiving-rean". Men det var kul och jag blev jättetrött.

Idag har Elin tvingat med mig till någon lekplats där hennes barn ska leka... får se hur kul det blir.. annars visste Paulina en hockeymatch på Babson College här i närheten... men jag dör ju på alla matcher som har med sport att göra, så jag får se vad jag gör. C yaaaa

Kommentarer
Postat av: Ronny

hur e det med alla matcher som inte har med sport att göra, dör du av dem också? bara undrar... du får gärna komma med konkreta exempel!

2008-11-30 @ 00:54:32
Postat av: Liselott

haha.. förlåt ronny. Glömde skriva att alla matcher som inte har med sport att göra, överlever jag. Förlåt igen.

Hur är det med dig ronnyboy??

2008-11-30 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0